Nos, ez is meg történt. Pipát avattam. Méghozzá egy 82 centis, gyönyörű kékséget. Persze nem akárkivel. Lehet tippelni. De csak egyet. Naná! Talált! Ügyesek vagytok. Mivel azonban ígértem egyik ismerősömnek egy dohánytesztet, szóval azzal kezdem.

Al Hennawy - Medvecukor

A dolog egy tévedésen alapul. Al Waha dohányt akartam rendelni, mert tapasztalataim szerint a Hennawy ára tükrözi az értékét is. Egy szerencsés elnyomás következtében mégis ennek a márkának sikerült egy érdekes aromáját rendelnem (az aromát kérésre választottam.), és néhány nap után megérkezett az új pipámmal együtt. Ideális helyzet ez tesztelésre, kezemben van egy pipa és egy doboz friss, bontatlan dohány. A dohány aromáját tekintve medvecukros, ám ha ezt nem fordítják le nekem előre, bizony nem jövök rá... A csomagolás semleges számomra, bár ha azt nézzük, egy ízlésesen tervezett dobozt kapunk. Nem túl extra de korrekt.

A dobozt felbontva légmentes zacskóban kapjuk dohányt, felnyitva rögtön érezhető az ánizs illata. Kellemes! Még egy komoly meglepetés ért. A dohány egyszerűen eszményi külsőleg. Apróra vágott, nem túl száraz, tiszta dohány. Azonnal tömtem is, öngyulladós szenet raktam, konzolra. Előbbi hiba volt, utóbbi nagyon pozitív. Előbbi azért volt hiba, mert így nem kaptam meg a megfelelő mennyiségű füstöt, utóbbi azért pozitív, mert a dohány így teljesen épen maradt. Egyenletesen, kellemesen kaptam a füstöt.

A kettő kombinációja miatt több, 8-9 szívás után kezdett csak beindulni a dolog, de akkor egy igazán ízletes, hűvös, kissé csípős, mentolosan édes füstöt kaptam... Kellemes érzésem azonban hamar elmúlt. Néhány perc alatt olyan szédülés tört rám, hogy olyat 4-5 egyhuzamban szívott pipa után sem szoktam érezni. Tipikus rosszullét fogott el, hányingerrel párosítva.

Ajánlanám mindenkinek kipróbálásra, hiszen ha elbírja valaki, akkor nagyon kellemes élményben lehet része, aki meg végül mégsem tudja elviselni, az sem dobott ki egy vagyont az ablakon.

A tesztet 82 centis pipával, 40mm-es 3kings faszénnel és vízzel végeztem.

Hát ez lett volna a teszt, most jöjjön az egyéb. Illetve jöjjön minden ami fontos.

A napra nem akarok sok időt pazarolni. Gyorsan eltelt a várakozással, aggódással, félelemmel, reménykedéssel, néha megnyugodással. Természetesen Fifi miatt. Már majdnem egy hete történtek bizonyos "necces" dolgok, amik után komolyan tartottam attól, hogy az egésznek itt a vége... Hála az égnek, nincs itt. Remélem még sokáig nem lesz itt. Mármint a dolog vége. A gyengébbek kedvéért.

Kimásztam a Moszkva térre, hogy találkozzak vele, de sajnos nem a megszokott nyugodt, kellemes várakozás volt ez. Ez egy adrenalinbomba volt. És akkor robbant amikor Fifi hátulról rohanva megijesztett. Szerencsére úgy tűnik nem változtak meg a dolgok, és emiatt nagyon boldog vagyok. Talán felesleges volt az aggódásom, hiszen már korábban is mondta egyszer, hogy Ő is úgy gondolja, hogy nem változnak meg a dolgok. Nem tehetek róla. Már csak ilyen vagyok. Ez életemben már nagyon sok gondot okozott. Sokszor számítok apró jelekből másra, mint amit valójában jelentenek. Vagy esetleg nem is jelentenek. Félek a következményektől, félek az előzményektől, félek a reakcióktól, félek a saját hülyeségemtől, hogy valamit még ráadásul elszúrok. Szerncsére ez a lerohanós, hátulról megilyesztős figura nagyon megkönnyebbített. Valahogy egyszerűnek tűntek onnantól a dolgok.

A 61-es villamoson, némi üldögélés után, valamint a buszon történő dölöngélés után hamarosan haza is értünk... Pipát gyorsan meg is tömtük, ehhez természetesen mindent előkészítettem már tegnap, hogy ne ma kelljen a pakolással szórakozni. Ez kellemes elfoglaltság lett volna, rosszullét nélkül, de túléltük.

Ha már itt tartunk, szerintem beszélni kell arról is, hogy mit is jelent számomra egy komolyan gondolt kapcsolat.

Legfontosabb talán az, hogy számomra létezik ilyen, míg manapság sokak számára csak a "Járunk?-Meg hát!" című kapcsolatok léteznek. Ez egyfelől számomra undorítónak tűnik, másfelől ez elveszi az ember felelősségtudatát. Ha valakik "járnak" akkor a férfinak kéne odafigyelnie a dolgokra. Ott kezdődik, hogy a férfinak kell odafigyelnie a Nőre. A nő törékeny dolog. Elég egy kicsit meglökni és elreped. Ez a lökés lehet szándékos és véletlen is. A szándékos az szimplán gonoszság. Az ilyen repedések beforrnak idővel, de nyomuk marad. Gyakran örökké. A véletlen sajnos ugyan így működik, de a véletlen sebet remélhetőleg ápolni fogja az "elkövető", és rájön sajt hibájára, amit többet nem követ el. Ilyen lehet egy véletlenül elsietett kapcsolat (bármilyen furcsa, van ilyen). Ilyen lehet egy apró, vagy nagyobb félreértés. A féltékenység. A bizalmatlanság. Ezekre nekünk kell odafigyelnünk, és a pofátlanság magas foka, hogy a nőt sokan mint használati tárgyat kezelik. A Nő mint érző emberi lény társunk lehetne, ha az lenne a célunk, hogy őt szeretve, mindent neki "áldozva" figyelnénk rá. Ezt persze most biztos sokan nem fogják érteni, de remélem azért néhányan felfogják a lényeget, és elgondolkoznak azon, hogy ebben lehet igazság. Persze ismét lehet hogy tévedek. Lehet hogy az életet csak azért kell élni, hogy minél több Nőt dobjunk el, én azonban úgy érzem, hogy ez így nem működőképes. Az egésznek a szerelmen kéne alapulnia, ami azért mégiscsak egy komoly érzelem. Visszatérve még a felelősségtudatra, azt tartom még fontosnak, hogy he egy kapcsolatból, (csak egy szimpla szerelmi kapcsolatból, semmi hivatalosság, nics házasság meg ilyesmi) esetleg komoly probléma, például gyerek kezdene kibontakozni, akkor egyrészt ne gyilkolják már meg szerencsétlent, mivel ő is ember, csak még pici ember. Védtelen. Legyen előtte okos a párocska. Van számtalan módszer. Vagy viseljék felelősséggel a következményeket. A másik dolog hogy sajnos igen sok esetben a férfi nem áll ki a nő mellett egy ilyen helyzetben. Gyakran a nőnek egyedül kell végigcsinálnia egy olyan pszichés tortúrát, amire nem hogy nem kéne képesnek lennie rá, de nem is kéne a helyzetbe kerülnie.

Nos a fent leírt dolgok fényében, arra jutottam hogy a témához nincs is értelme visszatérni. Ez egy elég széleskörű leírás volt a témát körülvevő gondolataimnak, szóval tökéletesen megfelel ide. Sajnos az előre átgondoltság most hiányzik a szövegből, rohanósan-kapkodósan írtam le. Próbáltam figyelni, de ez biztos nem lett teljesen jó. (Ahogy az előbbiekben is nyilván van hiba, csak itt több.:))

A bejegyzés trackback címe:

https://metalizer.blog.hu/api/trackback/id/tr87927454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása