Boldog születésnap...

2009.02.09. 20:55

Hát ezt is megértem. 17 éves lettem ma 17:30-kor. Az elmúlt két és fél nap kicsit sűrűre sikerült...

Az alapja a dolognak egy késői kiruccanás volt, Abelékkel mentünk el tabánba. Vízipipáztunk, elvoltunk. Jövök neki még két sörrel. Felírom, hogy ne felejtsem el. A vége mondjuk unalmas volt, de a 16000-es számla amit hárman csináltak a négy szörkében az érdekes volt. Négyre sikerült hazakeverednem, majd három óra alvás után rendet raknom...

A napban szerencsére azért volt egy nagy adag pozitívum is. Fifii jött. Kaptamtőle tortát meg egeret. Fekete kis metálegér, de nem akar spanolni. Mindig ugrál. Kapott egy jó nagy dobozt... Elvan benne. A torta meg fogy rendesen. Finom. :)

Szóval végülis jól sült el a nap, bár a tökéletes fáradság leárnyékolta a dolgokat. Alig érzékeltem valamit a külvilágból. Utána ráadásul teljesen beteg voltam fél éjszaka. Egyszerűen nem tudom mitől. Szétment a fejem és mindenem (Tényleg mindenem) fájt. Hát az négy óra kínlódás volt. Túléltem... Eredménye: ma egész nap hányinger, fejfájás, szédülés, fáradtság. Ezt is túléltem. Illetve folyamatban van a túlélés, mert még mindig nem vagyok jól. Ha már túlélésről van szó, valahogy nem így akarok meghalni. Félig részegen, zuhanva a jó. Akkor még élvezném is a repülést. Valahogy most rosszul érzem magam... Nem épp ünnepi a hangulat. Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://metalizer.blog.hu/api/trackback/id/tr1933323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása